Kolmapäeval algava moenädala moeshow'de kava |
Kõigepealt uurime, milliseid show'sid soovitakse külastada. Seejärel, milliste klientidega on soov veel eraldi kohtuda. Siis me asume kõike seda ajagraafikusse klapitama. Kõigepealt showd, siis vaatame, kus on vabad augud kohtumisteks. Reeglina neid eriti ei ole. Siis tuleb olematud augud klientidele välja käia ja panna paika kohtumiste ajad - NB! kogu aeg tuleb jälgida linna kaarti, et kus üks või teine show, presentatsioon, re-see või kokteilipidu aset leiab - st kas on füüsiliselt ajas ja ruumis võimalik üldse punktist A punkti B jõuda.
Siinkohal tuleb vist täpsustada mõningate mainitud sõnade tähendust:
show - sellega on selge, moeshow
presentatsioon - toimub reeglina disaineri showroomis, presentatsioonid on kavas ka neil, kelle showsid ametlikus moenädala kavas ei ole
re-see - on võimalus toimetajatel peale showd lähemalt kollektsiooniga tutvuda
kokteilipidu - pidulik vastuvõtt, esitlus, kutsetega tavaliselt
... - peale selle on veel kõikvõimalikud muud peod, kutsetega ja ilma
Nüüd kogu seda päevakava koostades tuleb arvesse võtta ka seda, et moeshowd algavad reeglina vähemalt pooletunnise hilinemisega - ehk siis kogu aeg liidad ametlikule algusele pool tundi ja siis üritad ikka sinna vahele oma kohtumisi pista.
Kogu aeg tuleb kõike muidugi kinnituseks saata edasi ja tagasi - klientide halduritele, klientidele endale mõningal juhul, siis jälle ajakirja toimetajale, kes tulemas on ja kinnitada, muuta ja kinnitada ja jälle muuta ja jälle kinnitada ja õhuks on sul juhe nii koos, et sa ei saa enam mitte millestki mitte midagi aru.
Kusjuures, mul on tulemas vaid üks väljaanne - saksa päritolu moeajakiri ZOO. Proovige ette kujutada, kuivõrd hullumas on mu kolleegid, kes peavad hoolitsema mitme erineva väljaande mitme erineva inimese eest, kes külastavad erinevaid showsid ja kliente..
Seega, 2 päeva alguseni.
2 kommentaari:
Ootan korralikku ülevaadet fashion weekist koos pildimaterjaliga.
Triin :)
Samad soovid, palju pilte FW :)
Merle
Postita kommentaar