"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

pühapäev, 24. juuni 2012

Jaanid Itaalia moodi

Jaanituli
Minu jaoks on jaanipäev alati olulise tähendusega olnud. Mäletan vist ühte korda, kui miskipärast kodus olin jaanilaupäeva õhtul. Tavaliselt olen selle päeva ja öö ikka sõpradega kuskil metsas lõkke ääres veetnud. Seekord siis vaatasin õhtul olude sunnil hoopis jalgpalli.
Vähemalt päris tähistamata meie eestlaste seltskonnal see tähtpäev ka ei jäänud. Kuna olime sel päeval vaid neljakesi ja pooled meist pidid õhtupoole ka tööle minema, siis leppisime kokku ennelõunase grilli.
Hommikusöögilaud neljale 
Praeguses leitsakus ei saanud lõkke tegemisest juttugi olla (ausalt öelda ei kujuta ma ette, kas linnas üldse tohiks kuskil lõkketuld teha), seega tuli leppida grilliahju tehtud jaanitulega :) Jaanitule süte peal grillisime hiljem ka vorste ja liha.
Meie jaanide toidulaud oli rikkalik - alustades Kati redise-kurgi salatist kuni tiramisu ja arbuusini välja. Ei puudunud ka klassikalised jaanijoogid. Grillvorstid sai asendatud nende Itaalia sugulaste salamelladega.
Tegelikult oli päris mõnus vahelduseks üks jaanilaupäev ilma sääskede ja vihmata mööda saata..

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ei usu, et ilma sääskede ja vihmata mõnus oli..

kamin ütles ...

Hea disainiga kamin! Sellised kohtab harva.

van a maria ütles ...

Ma olen Maria USA, mul oli probleem mõeldav ja laager lapsed pärast 11aastat abielu, ma olen olnud mitu haigla, kuid ei saa ette kujutada, kuni ma nägin tunnistust Internetis, kuidas Dr Adeleke aidata ühel daam oma juured ja ürdid siirupit.. Ma võtsin temaga ühendust ilma kahtluseta ja ta ütles mulle kõik, mida ma pean tegema, mida ma tegin, et minu suurim üllatus, ma jäin rasedaks lühikese aja jooksul ja ma olen nii rõõmus, et öelda kõigile, et ma olen laste ema. Ta on Jumal saatis nii teha temaga ühendust iga probleem (aoba5019@gmail.com) või võtke teda WhatsApp: + 27740386124