"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

neljapäev, 24. mai 2012

Aega on selle kiire asjaga

Poolteist nädalat tagasi oli päris kõva tuul. Hommikul tööle minnes nägin, et üks puu oli murdunud risti üle meie kõnnitee. Järgmisel päeval oli puud natukese nihutatud, et kõrvalt paremini mööda saaks (mitte ainult jalakäijad, vaid ka ratturid). Vist kolmandal päeval (ma arvan, et see oli reede) olid õhtuks punase-valge triibulised lindid ümber puu veetud - ohtlik värk ikkagi, puu pikali.
Esmaspäeval oli puu ikka veel seal. Nüüd oli seda veelgi enam kõnniteelt murule sikutatud ja lindid ilusti ümber - siin lamab väga ohtlik puu, ärge ennast vigastage!
Pilt on tehtud TÄNA. Päeva jooksul on puu juppideks saetud ja linte koomale tõmmatud. Ma nüüd ei teagi ,kas see puu peab sinna muru sisse ära kõdunema ja siis võetakse lindid ära või oodatakse, et keegi omaalgatuslikult lõkke teeks või need jupid oma auto kasti viskaks... Ehk siis ma tahan öelda, et tormikahjude koristamine Eestis võtab oluliselt vähem aega mu meelest ja see siin ei olnud ka suurem asi torm, lihtsalt natuke kobedam tuul. Eks ma annan märku, millal jupid lõpuks ära veetakse :)

2 kommentaari:

PÄRL ütles ...

Ega siin muu aita, kui "Teeme ära":)

Iris ütles ...

Nàdala olin àra Eestis ja seega tàpselt ei tea, millal see juhtus, aga tàna hommikul neid puujuppe seal enam ei olnud. Ka lindid olid kadunud ja muru niidetud.