"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

neljapäev, 3. mai 2012

Tegemata teod ja käimata rajad

Pärit Google'i pildipangast
Ma olen äraütlemata laisk blogija olnud viimasel ajal. Mul pole selleks tegelikult ühtegi head vabandust ka. Ma olen ka üleüldiselt laisk olnud. Kõik need vahepealsed puhkused ja vabad päevad on ilmselt selles ka süüdi - ongi olnud väga mõnus lihtsalt niisama olla.
Täna ma mõtlesin natuke asjade üle, mis mul veel siin tegemata on ning panin kirja ka kohad, kus tingimata ära tahan käia. Jagan seda nimekirja siin teiegagi (kui avalikult midagi välja öeldud, siis suurem kohustus või nii).

Suvalises järjekorras:
  • jalka on veel vaatamata San Siro staadionil. Kuna hooaeg hakkab varsti läbi saama, tuleb see esmajärjekorras ette võtta;
  • Scala teatris on käimata - mõni laupäev vaja selleks ohverdada (nimelt on võimalik kannatliku meele ja piisava vaba ajaga laupäeviti saada teatrisse vaid 15-euroga, süsteem on keerulisevõitu, aga teostatav);
  • pole ühelgi kontserdil käinud veel.. häid bände esineb Milanos tihti - vaja jällegi endal aktiivsem olla;
  • kõik teed viivad Rooma! Ometi mind ei ole veel viinud. Viimane aeg see teeots üles leida;
  • Firenze - jääb kenasti selle Rooma tee peale;
  • Toscana maakond üldse - kuigi mu aprilli puhkus oli plaanis sealkandis veeta, siis ilmataat otsustas teisiti ja käisin hoopis teisel rannikul ära. Ega väga ei kurda ka, San Marino oli ka lahe:);
  • Sitsiilia - selle saare ma võtan augustis plaani.. 
  • järved Põhja-Itaalias: Como, Iseo, Maggiore, Garda... Como linnas olen ma käinud ja järve ühte pisikest juppi näinud, kuid olgem ausad, seda on ikka liiga vähe;
  • Napoli - selles kreisis linnas peab kindlasti ära käima;
  • ...
Nimekiri täieneb kindlasti veelgi, kuid vähemalt olen otsa lahti teinud ja kui ma mõne punktiga ühele poole saan, siis saate sellest kindlasti siit ka lugeda.


4 kommentaari:

midaiganes ütles ...

esimene punkt võta see pühapäev ette :) Inter-Milan juu

Iris ütles ...

sain just teada, et suhteliselt võimatu, sest pileteid ei ole :)

midaiganes ütles ...

no jah, seda ma ka kahtlustasin...

Greete ütles ...

Kui Salòsse või Riva del Gardasse satud ja seltskonda soovid, siis anna teada. Tass kohvi eestikeelse vestlusega on mu wishlist'is üsna kõrgel kohal.