"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

neljapäev, 22. detsember 2011

Jõulupuhkus

jupike mu pisikesest toast
Minul algas tänasega jõulupuhkus. Tunni pärast hakkan vaikselt Centrale poole liikuma, et sealt bussiga Bergamo lennujaama sõita. Õhtul olen juba Eestis.
Oi, kuidas ma seda puhkust olen oodanud. Viimased päevad tööl on olnud väga stressirohked - on palju muutusi, palju tegematajätmisi ning muidu ka kiired ajad. Suures osas puudutavad kõik need muutused ja tegematajätmised aga mind (kuigi pole üldse minust sõltuvad). Nii ma siis olengi seal sipelnud ja üritanud endale sisendada, et asjade pärast, mida ma muuta ei saa, pole mõtet üldse stressata. Ega itaallased seda lihtsamaks ei tee ka kuidagi. Neile meeldib häält tõsta, karjuda, üksteisest üle ja korraga rääkida, vaielda.. ja siis kinnitatakse mulle, et see kõik pole üldse minu süü ja ma ei pea üldse muretsema :)
Hiljuti hakkasin ka uut elukohta otsima - tahaks natuke rohkem ruumi, natuke vähem inimesi ja natuke paremas seisukorras korterit. Lihtne see ei ole. Või noh, kui sul on välja käia 6 kuu üür korraga, siis pole probleemi - ametliku lepinguga leiab kindlasti midagi, kuid see tähendab 3 kuu jagu tagatist ja 3 kuud ettemaksu :)) Hetkel maksan oma toa eest 500 eurot kuus, arvutage ise... Seega tuleb otsida. Kindlasti ka leian, küsimus on lihtsalt ajas.

Praegu aga on mul puhkus ja Itaaliasse tagasi tulen alles 1. jaanuari õhtul. Seega, kõik töö ja elamispinnaga seotud probleemid jäävad aastasse 2011 ja järgmisel aastal juba uue hooga otsast peale :))

Ilusaid jõule kõigile ja head vana aasta lõppu!!!


Kommentaare ei ole: