"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

neljapäev, 19. aprill 2012

Roheline kevad

Olen tagasi Milanos peale nädalat Eestis ja siin on selle vähese ajaga kõik niiiiiiiii roheliseks läinud. Tegelikult juba enne muru kasvas ja puudel olid suured lehed, kuid nüüd peale mõningast vihma (mis muide jätkub veel) on minu park rohelisem kui ma seda kunagi varem näinud olen. Seda rohelust tahtsingi teiega pildi kujul jagada.


3 kommentaari:

Mariin ütles ...

Tere!
Elan praegu ajutiselt Šveitsis ning mõtlesin, et kui juba siin kandis olen, tuleks ka Itaalias ära käia. Seega ostsin mai keskpaigaks mingid soodsad rongipiletid Milanosse. Nüüd kui siinsetele sõpradele oma plaanist rääkisin, laidsin nad mu reisi küll maha. Nende meelest pidavat olema räpane suurlinn ning üleüldse minusugusel noorel tüdrukul üksi sinna minna olevat ohtlik.
See võttis küll mu reisivaimustust veidi maha, kuid piletid juba olemas ning tulek seega kindel. Äkki oskaksid veidi nõu anda, mida vaadata ning kuhu kanti minna. Ja kas Milano Centrale rongijaamast kesklinna jalutada on mõeldav või tuleks võtta buss/metroo ning sel juhul milline?
Päikest!:)

Iris ütles ...

Hei Mariin!

Heh, nii hull siin ka ei ole :) Ei ütleks, et ohtlik. Ise küll mingit hirmu pole tundud kunagi. Räpane mu meelest ka ei ole. Kui pikalt sa siin viibida plaanid? Paariks päevaks on Milanost vaatamist ja tegemist küll. Centralest saab metrooga kohe kesklinna. Kollane liin San Donato suunas ja Duomo peatuses tuleb maha tulla. Nii oledki kohe linna südames. Kui mulle oma meili jätad, võin pikemalt kirjutada :) Ilusat reisi sulle!!!

Mariin ütles ...

Aitähh vastuse eest. Tekitasid tuju Milanosse tulla tagasi:) Üks hommiku tulen ning järgmine õhtu sõidan juba koju tagasi. Oleks vägaväga tore,kui viitsid veidi kirjutada kus,kuidas ja mida Milanos teha tuleks. Meiliaadress on suvimariin@hot.ee :)