"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 31. märts 2012

Kevad (loe: suvi) käes!

Täna Parco Sempiones
Lehtedeta, kuid õites
Ma olen viimasel ajal väga laisk blogija olnud. Pilte olen isegi märganud teha blogi jaoks, kuid kirjutamiseni pole jõudnud. Koos ametliku kevade algusega (ehk isegi mõni päev varem) saabus Milanosse soe kevad. Algul rõõmustasin juba 16 soojakraadi üle päeval. Esimesed puud ja põõsad läksid õitsema, nagu sellel pildil siin, mis tehtud umbes 10 päeva tagasi.
Minu park 10 päeva tagasi - veel suhteliselt värvitu ja eemal on näha raagus puud
Päike hakkas aga ikka eredamalt paistma ning sel nädalal oli minu jaoks täielik suvi käes. Napi kümne päevaga on loodus talveunest ärganud ja puudel on suured lehed, kõik õitseb ning sooja on juba 25 kraadi!
Kahjuks saab see praegune soe kohe läbi, sest järgmiseks nädalaks ennustatakse meile ainult vihma. Muide, see pidi lihavõtete ajal (mida siin pasqua'ks kutsutakse) täiesti tavaline ilm olema - mu töökaaslased väitsid, et kuigi on tegemist liikuva pühaga, on vihm sel puhul garanteeritud :)
Eestis pidavat aga endiselt miinused olema ja lumi maas..
Täna Sempiones

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Aga sa võiksid kuskile oma graafiku panna, et millal koju tuled..

Iris ütles ...

panen siia - 10.-15. aprill ja siis tòenàoliselt 29. mai - 3. juuni

Anonüümne ütles ...

Aga siis 13.04
http://www.rakvereteater.ee/teatrikohvik/uritus/indi-ila-5-ans-andur-live-marten-kuningas-solo/

Eks :)