"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 24. oktoober 2011

Start on antud

Pilt Google'i avarustest
Täna õhtul oli mul itaalia keele suuline test Milano International House'is. Selle eesmärk oli kindlaks teha, mis tasemel ma oma keelekursusi alustama peaksin. Onu küsis igasugu asju ja mina siis oma olematus itaalia keeles üritasin vastata nii hästi (või pigem halvasti), kui oskasin. Järjest enam hakkas mulle tunduma, et ma ei oska mitte midagi :)
Minu üllatuseks aga teatas mu eksamineerija, et ta arvab, et ma olen midagi algajate ja elementaarne 1 vahepealset ja algajates hakkaks mul ilmselt igav. Ta ütles, et ma vajan natuke tagant torkimist ja sellepärast ma peaks minema kohe praegu algavasse elementaarne 1 grupi tundi. Nad olevat küll juba mõni nädal tagasi alustanud, aga mis siis.
Nii et ootamatult sai minu kiirest testimisest hoopis poolteist tundi keeleõpet. Minu grupis on veel vaid 2 tüdrukut (seega päris hea, et ma nendega liitusin, seda saab nüüd juba grupiks nimetada). Meie õpetaja keeldub rääkimast mingis muus keeles peale itaalia ja me ei tohi ka mingit muud keelt rääkida. Päris raske juhus, kui su sõnavara piirdub õlle ja kohvi ostmisega baaris + veel terve rida suvalist sõnavara, mis on lihtsalt külge jäänud, aga ei mingit mõistlikku grammatikat :D
Sellest hoolimata arvas mu õpetaja tunni lõpus, et mul pole häda midagi ja näeme kolmapäeval.

Seega olen ametlikult startinud itaalia keele kursustega :)

Kommentaare ei ole: