"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 10. oktoober 2011

Suvi hakkab làbi saama

Pilt on pàrit Google pildipangast

Seekord peate leppima veidrate sùmbolitega tàpitàhtede asemel, kuna ma ei kirjuta seda postitust oma koduses laptopis. Nimelt hakkas mu làpaka adapter nàdalavahetusel veidralt sàrisema ja ma eelistan seda hetkel minimaalselt kasutada, kuniks uue hangin (adapteri siis).
Aga asjast ka - lòputuna tundunud suvi Itaalias hakkab otsa saama. Reedel langes temperatuur veidralt madalale - 19 kraadi pàeval ning tugev sùgistuul puhus pàris valusalt. Tàna hommikul, kui tòòle hakkasin tulema, oli sooja vaid 12 kraadi ning tundus kohe lausa VàGA KùLM. 

Selline jàrsk temperatuurilangus mòjus ka minu tervisele - kòrv valutab, nina on nohune ja olemine kehvapoolne. Ka sààsed, kes vahepeal kuskile àra kadusid, on tagasi ja pressivad tuppa sooja. Tàna tundub tàitsa uskumatu, et vaid paar pàeva rohkem kui nàdal tagasi kàisin ma ujumas ja tegemist ei olnud mitte talisuplusega.

See postitus siis lohutuseks teile, kes te Eestis juba pikemat aega kùlmetate - ka minu suvi saab làbi :)

2 kommentaari:

Birgit ütles ...

Meil Istanbulis sai vist ka suvi äkki otsa. Veel reedel käisin õues lühikeste pükste ja käistega, nüüd on järel vaid 15 kraadi sooja, külm tuul ja vihm takkaotsa, brrrrr! Kannan kodus villaseid sokke, keerasime juba kütte ka sisse ja luristame sooja kanasuppi :) Loodame, et me haigeks ei jää... Sulle aga paranemist! Ei ole midagi, müts pähe, sall kaela ja kindad kätte! :)

midaiganes ütles ...

Meil tänaseks lausa lubas lörtsi, õnneks paike veel paistab :) Aga mul on hoopis talveuni kallale kippumas, loodan, et see ei ole haiguse esimene sümpom, aga töö tegemise asemel tahaks magada hoopis.