"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 26. november 2011

Pimedad õhtud, päikesepaistelised päevad


Jalutasin neljapäeva õhtul töölt koju ja tegin mõned "kunstipärased" pildid õhtupimeduses säravatest erinevatest valgusallikatest - autotuled, tänavalaternad, reklaamid. Miskipärast tundub siinne pimedus mulle teistmoodi, kui Eestis. Alati on lõuna pool viibides (Euroopas siis, kaugemal ma pole käinud) pimedad õhtud mulle väga meeldinud. Suvel eriti. Aga ka novembrikuises Itaalia õhtus on mingi teistmoodi olemine.

Eelmisel nädalavahetusel käisin Eestis ja kogesin sealset tavapärast novembrikuist pimedust. Siin olles läheb ikka täitsa meelest kuivõrd hämar on seal ka keset päeva. Päris valgeks nagu ei lähegi. See on kuidagi väga rusuv.
Siin läheb küll ka üsna vara pimedaks, kuid päeval paistab ere päike. Ma arvan, et vist sellepärast ei olegi päris pimeda aja masendust tulnud.

Küll aga tunnen ma lumest puudust. Mis sellest, et ka Eestis seda veel pole :) Siin pole väga lootustki. Hea, kui paariks päevaks sentimeeter maha tuleb. Sellega seoses on mul palve, võluge mulle vähemalt valged jõulud :)

1 kommentaar:

midaiganes ütles ...

täna küll ärkasin selle peale, et päike paistis silma aga see ennelõunane aeg oli ainus enam-vähem valge aeg - juba miski tund aega on nii pime olnud, et kella vaadates arvan, et kell on vale :)