"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 14. november 2011

Talv?

Hommikune udu
Nüüd tuli vist talv. Täna öösel. Paar päeva varem oli selline udu, nagu piltidel ning täna hommikul ärgates näitas termomeeter vaid 4 soojakraadi. Nii külm ei olegi veel minu siin veedetud aja jooksul olnud. Panin kohe kampsuni ka õhukese mantli alla ja esimest korda sügise jooksul tundsin, et olen parajalt riides :) st ei hakanud üle mõistuse palav, kui tööle jalutasin.

Itaallased kipuvad minu arust liiga paksult riides käima. Aga samas, millal sa siis kannad oma mantleid ja saapaid, salle ja mütse? Teine asi on temperatuuride vahe. Isegi mina, kes ma Eesti 18-kraadise suvega peaks harjunud olema, toppisin peale ilmade "külmaks" minekut salli kaela ja paksema jaki selga (külm tähendab, et sooja oli 10 kraadi vähem, kui varem, aga siiski veel 15-18 kraadi päeval). Eestis oleks ma sama temperatuuriga palju õhemalt riides käinud ja kindlasti ei oleks ma saapaid jalga tõmmanud... Veider on see temperatuuri tajumine ikka. Kõik on suhteline. Oleneb, millega võrrelda.
Õhtune udu
Aga inimesed on siin juba köhased-nohused ja ühel töökaaslasel olevat auto olnud hommikul lausa härmas! Talv on vist tõesti käes!

Neljapäeval lendan Eestisse üle hulga aja, loodan väga, et sajab natuke lund... olen küll pigem sooja sõber, aga mu keha ja vaim nõuavad juba pikemat aega jahedat ja lund. Naljakas ikka see kliima teema.

2 kommentaari:

midaiganes ütles ...

Lund veel ei ole, aga oli kui külm on. Homme sulejope selga- aitab talve eitamisest...
Aga Itaalias ongi külm kuidagi külmem, märkimisväärsem vist +13ga kindad käes - no tõesti näpud külmetasid.

Iris ütles ...

mhm, mul on tòsine soov panna oma karvase kraega talvemantel selga, kuigi pàeval on veel 10 kraadi ringis, aga kùlm on noh! :D