"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

teisipäev, 29. november 2011

Töine vahepala disainihuvilistele

Täna õhtul toimus aasta viimase numbri puhul Stuudio ajakirja kokteiliüritus. Kuna ma olen otseselt seotud selle ajakirja reklaami asjadega, siis olin minagi kohal. Novembrinumbri kaanel on muide kõigile eestlastest jalgpallihuvilistele vägagi tuntud Giovanni Trapattoni.. (neile, kes jalkast midagi ei tea, mainin ära, et tegemist on legendaarse itaallasest jalgpallitreeneriga, kes juhendab Eesti alistanud Iirimaa koondist).

Üritus toimus Brera linnaosas asuvas disaininänni poes, kus saadaval kõike alates järjehoidjatest ja kõrvarõngastest kuni kappideni välja. Koha nimi on Skitsch Shop ning neil on ka online pood.

Kõlpsisin ka mõned pildid poes ringi vaadates:
Mulle võib jõuludeks selle sinise seakassa kinkida, kellel ideid pole :)

Inglitiibadega jänesed olid väga armsad
Ise pole selle peale tulnud, et pilvepilte raamida, aga miks mitte...

Lillede ja liblikatega kapp ning väga lahedad valged kaminakellad

2 kommentaari:

Kirsi ütles ...

Minu rahakott utleb, et IKEA ruulib :)

Iris ütles ...

Kirsi, lähme IKEAsse ükspäev! Päriselt!!! mul oleks täitsa mitut asja vaja..