"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

reede, 16. september 2011

15 tundi, 3 lendu, 2 tundi kohtumist ja üks lõuna...




Buda ja Pest
Eile käisin koos kahe ülemusega (üks praegune ja üks tulevane) Budapestis ärikohtumisel. Hommikul sinna, õhtul tagasi. Oli väga hariv, igas mõttes.
Budapesti olen ma korra varemgi sattunud, kuid ka siis viibisin selles linnas vaid lühiajaliselt.
Mis ma oma eriti pealiskaudsel vaatlusel võin öelda? Eesti on ikka kaugelt arenenum maa, kui Ungari. Ei oskagi millelegi otseselt näpuga näidata, aga nõukogude hõngu oli siiski tunda :)

Pilt on tehtud selle hotelli eest, kus meil kohtumine oli, aga mis majaga on tegu,
pole aimugi..
Minu reisi põhjuseks oli juba varem mainitud ärikohtumine. Nimelt antakse Budapestis välja üht väga nišikat ajakirja The Room. Tegemist on kõrgmoest ja kunstist kirjutava väljaandega, mis ilmub vaid 2 korda aastas. Trükitud väga kvaliteetsele paberile ning formaadilt täiesti ebastandardsena hakkab see kindlasti silma... juhul kui õnnestub seda kuskil kohata, kuna levitatakse seda vaid väga spets kohtades (sellistes ikka, kus moefriigid käivad).



Kirik kõverpeeglis
Igatahes tundis see ajakiri ise meie agentuuri vastu huvi ning seepärast me ka sinna kohtumisele lendasime. Kas ja mis nüüd edasi saab, selgub lähema paari nädala jooksul.

Väga väsitav päev oli - 3 lendu ja vahepealne aeg kõrgetel kontsadel tatsata pole just lihtne asi. Kuid jällegi sain ma kinnitust, et koht, kus ma töötan on palju enamat, kui lihtsalt meediaagentuur. Praegu detailidesse ei lasku, aga tulevikus on tegelikult kõik võimalik. Tuleb lihtsalt suuremalt mõelda!

Kommentaare ei ole: