"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 19. september 2011

Lühike õpetus sellest, kuidas koostada moenädalat külastava peatoimetaja ja reklaamijuhi päevakava


Kolmapäeval algava moenädala moeshow'de kava
Juba kolmapäeval saab alguse minu esimene Fashion Week. Kontoris on tänu sellele juba paras hullumaja lahti, sest nagu kombeks, organiseerime me kõigile oma väljaannete esindajatele moenädala külastuseks kõik vajaliku (ikka ainult neile, kes avaldavad soovi tulla muidugi). Mida selline korraldus üldse tähendab? Proovin natuke selgitada.

Kõigepealt uurime, milliseid show'sid soovitakse külastada. Seejärel, milliste klientidega on soov veel eraldi kohtuda. Siis me asume kõike seda ajagraafikusse klapitama. Kõigepealt showd, siis vaatame, kus on vabad augud kohtumisteks. Reeglina neid eriti ei ole. Siis tuleb olematud augud klientidele välja käia ja panna paika kohtumiste ajad - NB! kogu aeg tuleb jälgida linna kaarti, et kus üks või teine show, presentatsioon, re-see või kokteilipidu aset leiab - st kas on füüsiliselt ajas ja ruumis võimalik üldse punktist A punkti B jõuda.

Siinkohal tuleb vist täpsustada mõningate mainitud sõnade tähendust:
show - sellega on selge, moeshow
presentatsioon - toimub reeglina disaineri showroomis, presentatsioonid on kavas ka neil, kelle showsid ametlikus moenädala kavas ei ole
re-see - on võimalus toimetajatel peale showd lähemalt kollektsiooniga tutvuda
kokteilipidu - pidulik vastuvõtt, esitlus, kutsetega tavaliselt
... - peale selle on veel kõikvõimalikud muud peod, kutsetega ja ilma

Nüüd kogu seda päevakava koostades tuleb arvesse võtta ka seda, et moeshowd algavad reeglina vähemalt pooletunnise hilinemisega - ehk siis kogu aeg liidad ametlikule algusele pool tundi ja siis üritad ikka sinna vahele oma kohtumisi pista.

Kogu aeg tuleb kõike muidugi kinnituseks saata edasi ja tagasi - klientide halduritele, klientidele endale mõningal juhul, siis jälle ajakirja toimetajale, kes tulemas on ja kinnitada, muuta ja kinnitada ja jälle muuta ja jälle kinnitada ja õhuks on sul juhe nii koos, et sa ei saa enam mitte millestki mitte midagi aru.

Kusjuures, mul on tulemas vaid üks väljaanne - saksa päritolu moeajakiri ZOO. Proovige ette kujutada, kuivõrd hullumas on mu kolleegid, kes peavad hoolitsema mitme erineva väljaande mitme erineva inimese eest, kes külastavad erinevaid showsid ja kliente..

Seega, 2 päeva alguseni.




2 kommentaari:

treismann ütles ...

Ootan korralikku ülevaadet fashion weekist koos pildimaterjaliga.
Triin :)

next ütles ...

Samad soovid, palju pilte FW :)

Merle