"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

teisipäev, 13. september 2011

162 sentimeetri pikkune hiiglane

Pilt on illustreerimaks minu olematut pikkust - kuigi võrdlus mu
vennaga on võibolla natuke kohatu :)
PS. Topsides on MORSS loomulikult!
Ma pole ennast kunagi väga suureks inimeseks pidanud. Ka kooli kehalise kasvatuse tunnis olin ikka seal rea lõpupoole. Seega olen ma terve elu elanud teadmisega, et olen LÜHIKEST kasvu, jalanumbergi on mul suht väike - 37,5.
Ega ma teadsin enne ka (ma mõtlen enne, kui veel Eestis olin), et itaallased on väikesed, aga ma ilmselt ei kujutanud seda siiski päris hästi ette. OK, meesterahvad on keskmiselt minust siiski natuke pikemad, aga rõhk kindlasti sõnal NATUKE. Samas olen isegi mõningaid päris pikki inimesi näinud tänavapildis. Naised aga on siin imepisikesed ning minu kasvu peetakse ikka pikaks juba.
Päriselt, ma tunnen ennast nagu hiiglane mõningate oma kolleegide kõrval, kes mulle vaevalt õlani ulatuvad ning kannavad tõenäoliselt kingi nr 35 :)

PS Ma loodan, et mu vend ei pahanda, et ma teda mõõdupuuna kasutasin :)

Kommentaare ei ole: