"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

neljapäev, 25. august 2011

Lõuna pargis

Tänases postituses kutsun teid endaga parki lõunatama. Minu töökoha läheduses on park. Noh, tegelikult on seda pargiks palju nimetada, pigem nagu mingi promenaad puude ja muruga :) Mööda seda promenaadi kulgeb mu tee tööle ja sealt jälle koju tagasi.
Minu tee läbi pargi tööle ja töölt koju


Pargis on ka palju pinke, kus istuda ja lõunat süüa või siis niisama oma mõtteid mõelda. Muide päris paljud inimesed kasutavadki lõuna ajal neid pinke lihtsalt oma mõtete mõtlemiseks - istuvad seal näiliselt mitte midagi tehes - meditatsioon keset päeva.

Selline vaade avaneb, kui lõuna ajal lemmikkohas pingil istun
 Kuigi väljas on praegu üsna kuum, on ometi igal ajal promenaadil keegi jooksmas. Hommikuti ja õhtuti aga kohtan ma sealsamas koeri, kes on oma omanikud jalutama toonud :)

Lõunast rääkides - täna oli menüüs Farro al pesto. Pestot teavad vast kõik, kuid farro on speltanisu eesti keeles. Siin on sellest pikalt-laialt kirjutatud, kellele huvi peaks pakkuma. Iseenesest meenutab speltanisu esmapilgul tanguputru, kuid maitseb kordades paremini, eriti see pestoga variant.
Eks ma peaks üldse söögist rohkem kirjutama, see on siin ikka väga hea. Retsepte vast jagama ei hakka, selleks külastage Birgiti blogi, aga maitseelamusi võin ikka kirjeldada ja pildimaterjaliga rikastada :)

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma mõtlesin, et proovin, kas kommenteerida saab. Infoks siis veel, et härra võttis su pakikese peale ja ootab su kõnet. Ta peaks teisipäeval Sveitsis maha andma, aga kindluse mõttes võid juba esmaspäeval helistada, siis tead ise ka oma asju paremini planeerida. Anna siis mulle ka kohe kindlasti teada, kuidas kokkuleppele jõudsite. Trulybadly yours teadküllkes.

Iris ütles ...

nii armas kommentaar kaaaastjaaaa :) ja tuhat tänu juba praegu sulle, kui pakk käes siis saad veel tuhat :)

Anonüümne ütles ...

Ma näen selgelt, et pakk jõuab kohale!
Kastja