"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 29. august 2011

Hommikusöök Itaalia moodi

Juba päris algusest peale olen ikka ja jälle imetlenud hiiglasuurte küpsisepakkide ridasid poodides. Küll need itaallased on ikka küpsisesõbrad! No okei, ma ise olen ka väikest viisi (või siis suuremat sorti :P) küpsisesõber, aga sellised küpsisevirnad võtsid mu täiesti sõnatuks. Eile otsustasin asja uurida (loe: maitsta). Valisin kaua, aga koju tõin hiiglasuure paki Tarallucci küpsiseid. Et mitte raisata aega nende kirjeldamise peale, on täna siin pildimaterjali asemel hoopis video:
Sellised mõnusalt võised, natuke magusad, pehmed küpsised on.. no midagi taolist nagu Digestive küpsised ehk?

Aga.. kas te tuleks selle peale, et neid küpsiseid hommikusöögiks süüa? Itaallased küll tulevad.
Paki peal on kirjas:

Colazione all'italiana - Itaalia hommikusöök

Ideaalne hommikusöök dünaamilisele inimesele:
6 Tarallucci't
1 cappuccino
1 õun
1 jogurt

Mu korterinaabri sakslannast tüdruksõber rääkis, et talle tundus ka algul veider see hommikune magusasöömine, aga ta olevat sellega väga kiiresti ja kergelt ära harjunud.. ainult et kolesteroolile olevat mitte just kõige paremini mõjunud see uus toitumisharjumus.
Arvestades minu küpsise- ja küpsetiste sõltuvust, võib nii kehakaalu kui ka verepildiga siin päris keeruliseks minna :)

Kommentaare ei ole: