"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

kolmapäev, 3. august 2011

Plussid ja üks miinus

See on mu neljas nädal Milanos ja ma mõtlesin, et on paras aeg väikse kokkuvõtte tegemiseks. Iga päev mõtlen, kui väga mulle siin ikka meeldib.. ja ma üritangi nüüd üles lugeda kõik need plussid, mis olen enda jaoks leidnud ja lõpuks ühe miinuse ka, aga täiuslikku maailma polegi olemas.

* Gelato - jäätis, imemaitsev, kümned eri sordid, kuuma ilmaga suurepäraselt jahutav, gelateriad igal tänaval, hommikust õhtuni... super!
* Aperitivo - milline meeldiv võimalus osta üks jook ja süüa nii palju kui jaksad! Väljas söömine on Milanos üldiselt üsna kallis, baarides joogi kõrvale tasuta pakutav toit aga enamuses kohtades laias valikus ja ülimaitsev. See on ka parim võimalus oma sõpradega kokku saada ja juttu ajada.
* Toit üldse - halba sööki ma ei ole veel nelja nädala jooksul saanud.
* Ilm - enamasti ikka mõnusalt soe, algul tundus isegi liiga palav, aga olen nüüd vist ära harjunud.
* Inimesed - üldiselt sõbralikud, väga suured suhtlejad. Täiesti tavaline on, et võõrad inimesed omavahel poes kassajärjekorras vestlevad. Tahavad minuga ka kogu aeg rääkida, aga ma ei saa ju eriti midagi aru :)
* Mu kõige vägevamad korterikaaslased, eriti üks neist - ta teeb mulle süüa, me istume õhtuti rõdul ja joome veini, ta kutsub mind igale poole kaasa ja tutvustab mulle oma sõpru - raudselt tänu temale olen siia nii hästi sisse sulandunud.
* Ülilahe tuul, mille tekitab lähenev metroorong Duomo metroos - oi, te ei tea, kui lahe see on :) Eriti siis, kui on väga palav päev ja sa seisad seal perroonil ja lähenev rong tekitab sellise võimsa jahutava tuule.. vägev :P
* Töö - mulle meeldib mu töö. Ma olen väga palju uusi asju õppinud (ka peale exceli tabelite).
* Panino Giusto - kõige maitsvama panino saate osta sealt - viib keele alla
* Duomo - mulle ikka väga meeldib see Milano sümbol, kuigi ma pole sinna isegi veel sisse läinud :) Sealt katuselt pidi vägev vaade avanema. Võibolla eelseisval nädalavahetusel vaatan järele.
* Tänavasildid - nendest oli juba varasemalt juttu.
* Kohv muidugi - kuigi need kohviportsud, mida siin pakutakse on üliväiksed, on need siiski väga väga maitsvad.

Mul ei tule praegu esimese hooga rohkem meelde.. aga nüüd see üks miinus - zanzare. Selle ilusa nime taga peidab ennast Milano nuhtlus - sääsed. Nad on peaaegu märkamatud, kuni avastad, et sügeled igalt poolt ja oled punasetäpiline. Hiljem lähevad need täpid suuremaks ja koguni paiste ja sügelevad veel hullemini.. Täiesti normaalne on siin nähtus, et baaris võtab väga peen daam oma käekotist sääsetõrjevahendi ja pritsib oma jalgadele ja kätele... Ma ise olen vahelduva eduga vähem ja rohkem punasetäpiline ja üleni sügelev. Palju palju tüütum on see sääsemajandus siin, kui Eestis jaanipäeva ajal :)

Kommentaare ei ole: