"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

reede, 26. august 2011

Süllekukkunud nädalavahetus


http://www.sharppillows.com/CartToons.htm
 Täna tööpäeva lõpus ei saanud ma üldse aru, miks mu kolleeg oma asju kokku pakkides mulle nii rõõmsalt räägib: "Iris, lähme koju, tööpäev läbi, varsti jälle!"
Seejärel saatsin ma meili ühele väljaandele küsimusega, et ehk kannatab broneeringuga HOMSENI oodata.
Alles siis, kui seesama kolleeg ära minnes mulle Buon weekend! soovis, sain ma aru - täna on REEDE ja mul on kaks vaba päeva :) Tõesti, ma oleks vist homme muidu tööle läinud... See kuumalainega töönädal läks kuidagi eriti kähku.

Kommentaare ei ole: