"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

esmaspäev, 16. jaanuar 2012

Pildipostitus - Milano Duomo katuselt

Ma olen oma siia kolimisest peale tahtnud ära käia Duomo katusel. Miskipärast polnud see mul senini õnnestunud. Ühel hiljutisel nädalavahetusel kesklinnas jalutades otsustasin täiesti spontaanselt, et täna ronin sinna üles. Päike oli parasjagu loojumas, nii et oli päris kiire :)
Turistidele teadmiseks, et trepp võtab ikka korralikult võhmale, aga säästab teile 4 eurot :) (Jalgsi 6, liftiga 10). Vaade on aga kõike seda väärt - uskumatult kaunis igasse ilmakaarde. Hoolimata värisevatest jalgadest ja peksvast südamest (ma kardan päris korralikult kõrgust) käisin ära ja tegin ka pilte, mida siin nüüd nautida saate.






4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Uuest kodust palun pilte

Iris ütles ...

kle, ma eile sain oma tugitooli kokku monteeritud kell 10 õhtul, täna jõudsin koju pool 10 õhtul, ei ole jõudnud veel kõiki asju ära panna, et pilte saaks teha. kannatust!

Anonüümne ütles ...

Ei kannata väga

Iris ütles ...

siis pead ruttu külla tulema, oma silm on ikka kuningas ju :)