"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 28. jaanuar 2012

Villapizzone ja streik


Minu uus kodu asub sellises Milano osas, kuhu ma varem sattunud ei olnud. Aadressiks Piazza Villapizzone - pisike väljak (mida väljakuks eriti ei nimetakski), mille ääres kirik. Tegemist on San Martino kirikuga ja minu meelest näeb see väga armas välja. Samuti on selle kiriku kellad kuidagi palju leebemad mu kõrvadele :)
Sisehoov
Minu kodu asub üsna värskelt renoveeritud majas, mis vanasti olevat olnud Pizzone villa majapidamise ja teenijate osa. Hetkel näeb see küll eriti uhke välja. Sisehoov on kinnine ja ilma võtmeta ei saa siia kuidagimoodi. Kõik on väga turvaline ja ilus ja näeb värske välja. Ikka veel olen oma valikuga rahul, hoolimata asjaolust, et mu tuba asub keldris, et vesi ei taha mitte dushinurgast ära voolata, ning et tänase streigi ajal võttis mul kojujõudmine aega lausa 2 tundi :) 



Koduuks
Kuigi tulin töölt tund aega varem ära (streik algas kella kuuest), selgus Repubblica peatusse jõudes, et juba 17.44 rong ei välju mitte. Nimelt asub mu kodust paariminutise jalutuskäigu kaugusel rongijaam, kust kesklinna sõiduks kulub sisuliselt vaid 10 minutit. Et aga rongid ei väljunud, tuli mul erinevat maapealset transporti kasutades koju seigelda. See ei olnud kõige kergem ülesanne, sest ma olin hoopis linna teises otsas.

Õhtuste kirikukellade ajaks olin siiski õnnelikult kodus :)

Kommentaare ei ole: