"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 21. jaanuar 2012

Uus pesa

Täna jõudsin siis lõpuks nii kaugele, et sain oma uue elamise sedavõrd sätitud, et olen ise rahul ja kannatab ka pilti teha. See oli ausalt öelda päris korralik väljakutse, sest toas on väga suur riidekapp, mida kuskile poole liigutada ei jaksa ning narivoodi, mille alumisel korrusel oli algselt kirjutuslaud.

Nagu piltidelt näha võite, võtsin ma selle lauaplaadi nari alt lihtsalt ära ja sain juurde ruumi mõnusa nurgakese jaoks.


Omajagu aega võttis ka IKEA mööbli kokkupanek. Riiulid olid juba varem mu korteriomaniku abiga kokku monteeritud. Täna meisterdasin vaid selle jalatsikapi, mis on näha alumisel pildil. Aega läks tubli tund.
Nüüd on mul vaja veel paari vaipa põrnadale ja siis võib esialgu isegi rahule jääda.

Külalised on teretulnud :)


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga tore. Nüüd võiksid müne teise nurga alt ka pilti teha.

Iris ütles ...

siin pole väga rohkem nurki...

Anonüümne ütles ...

No voodi pealt saaks päris hea ma arvan. Enne kui magama lähed siis tee üks kiire klõps sealt ka :D