"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 7. jaanuar 2012

Saldi!

Ostuhullus Milanos
Milanos algasid eile allahindlused - saldi. Eile oli ka riigipüha ja inimestel vaba päev shoppamiseks, mida loomulikult ka usinalt ära kasutati.
Mina aga olin eile hoopis päeval kodus ja õhtul käisin ühte järjekordset tuba vaatamas. See oli küll väga ilus, kuid nagu ikka, keegi juba käis enne mind ja tal on eesõigus otsustada.
Rinascente on üks eksklusiivseimaid kaubamaju. Asub otse Piazza Duomo ääres 
Allahinnatud kaupa jahtivad rahvamassid Corso Vittorio Emanuele  II'l
Täna käisin siis ka mina allahinnatud kraami üle vaatamas, sest nagu üks gei mulle hiljuti selgitas - shoppama tuleb minna kindlasti KOHE, kui allahindlused peale hakkavad, sest pärast ei ole enam suurusi saada. Selge see, et kui tahad head asja odava hinnaga, siis peadki seal palavas kaupluses ennast higisena läbi rahvamasside pressima. Alcotti poodi muide ma sisse ei saanudki, sest ukse taga oli päris muljetavaldav järjekord. Vot nii.. Stockmanni hullude päevadega ei anna võrreldagi :)

2 kommentaari:

Sirli ütles ...

On kyll jahh toredad need allahindlused, eriti mulle meeldib see, et siis on venelased kòik siia siginenud. Tunne, et polegi enam Itaalias, vaid Venemaale sattunud ! :D :D JA ei saa àra unustada hiinlasi / jaapanlasi :D :D :D

Iris ütles ...

absoluutselt, tänagi kuulsin kõikjal vene keelt :)