"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

laupäev, 16. juuli 2011

Läksin ainult korraks poodi...

... et endale ühed püksid osta. Sõitsin metrooga Duomo juurde ja kolasin seal siis mööda poode. Tegin ka lõpuks kohaliku mobiilinumbri, mis muide töötab täpselt 50% hetkel - vastu saan võtta nii kõnesid kui sõnumeid, välja ei saa helistada ega sõnumeid saata :) Aga see selleks. Olin juba paar tundi ringi kolanud ja sattusin tagasi Duomo juurde. Proovisin sealt siis teises suunas minna ja edasisest teekonnast on mul rohkelt pildimaterjali.

Via Dante peaaegu täies pikkuses






Via Dante lõpus on Largo Cairoli, seal oli üks hobuse ja ratsanikuga monument. Sildi järgi Giuseppe Garibaldi. Taustal paistab Castello Sforzesco.







Purskkaev Sforzesco kindluse ees.





Sforzesco kindluse sissekäik.








Vaade siseõuest.






Kindluse tagant pääses Sempione parki, mis on hiiglasuur ja väga ilus.







Pargi teises otsas Arco della Pace.


Kui ma lõpuks sinna välja olin jõudnud, võtsin kaardi ja vaatasin et olin ikka oma mitu kilomeetrit eemal oma algsest asukohast. Lähima metrooga organiseerisin ennast koju. Metrooliine on siin ainult 3 ja seega on süsteem väga lihtne.


Õhtul tegi üks mu korterinaabritest süüa ja tal oli paar sõpra külas. Istusime rõdul ja sõime küpsetatud tuunikala, mis oli seesamiseemnetega paneeritud ja salatit. Kogu maja sai osa live kontserdist otse meie korterist, kuna mu korterikaaslane ja tema sõber mängisid kogu õhtu kitarre ja laulsid. Vanatädi kõrvalkorteris, kelle rõdu oli kohe sealsamas kõrval, oli igatahes väga mõistev ja üldse ei pahandanud :) Polnud ka põhjust, live oli väga hea :D


Selline esimene nädalavahetus siis seljataga. Homme jälle tööle.

2 kommentaari:

Kairi ütles ...

Ma mäletan oma reisi Itaaliasse :D Algul hüüatad elavalt igas väikeses asulas: "näe! loss!/kindlus! lahe kirik!/kellatorn!". Kolme päeva pärast nendid õlgu kehitades fakti, jälle oli mingi awesome vanaaegne ehitis. Igal pool lihtsalt on midagi :D

Iris ütles ...

eks Eestis on ka, aga sellega oled lihtsalt ära harjunud. "teistmoodi" on alati huvitav, kuni muutub igapäevaseks :)