"Alice laughed. 'There's no use trying,' she said. 'One can't believe impossible things.' 'I daresay you haven't had much practice,' said the Queen. 'When I was your age, I always did it half an hour a day. Why, sometimes, I've believed as many as six impossible things before breakfast.'"
- Through The Looking Glass - Lewis Carroll

teisipäev, 12. juuli 2011

Tere tulemast Itaaliasse!



Selline vaade avaneb mu uue kodu aknast. Korterikaaslasi on kaks, mõlemad meessoost. Ühte neist ei ole õnnestunud veel näha.

Teine päev Milanos on õhtusse jõudnud. Päris väsitavad on need olnud.

Tööl hakati mind kohe koolitama, kuigi ametlikult pole lepingut veel sõlmitud. See seisab paberimajanduse taga. Nimelt on vaja mul kõigepealt saada codice fiscale. See on siis nagu isikukood ja ilma selleta ei juhtu siin maal midagi. Isegi kohalikku mobiilinumbrit ei õnnestu ilma codice fiscale'ta saada. Aga täna õhtul just kui töölt tulema hakkasin ütles administratsiooni juhataja mulle, et mul on see number olemas. Seega homme saan vist lepingu alla kirjutada ja see jõustub ametlikult neljapäevast.

Esimese kahe päevaga Cesanamedias hakkab mulle üha rohkem kohale jõudma, millega ma ikka hakkama olen saanud. Tegemist on tõesti Itaalia kõige mõjuvõimsama meediaagentuuriga, mis puudutab võimalikult laia ulatusega meediaportfelli pakkumist oma klientidele (esindatud ligi 40 riigis üle maailma). Klientideks Itaalia kuulsaimad moedisanerid - Armani, Prada, Gucci, D&G, Versace, Valentino ja nii edasi, pole isegi mõtet neid kõiki ette lugeda sest list on väga väga pikk. Lisaks veel disaini kliendid ja igasugu muud kliendid.

Minu töö on olla vahelüliks müügitiimi (mis tegeleb klientidega) ja meediaväljaannete vahel. Praegu on raske veel midagi täpsemat rääkida, sest iga päev saan suurtes kogustes uut infot ja päris selget pilti oma peas pean alles looma hakkama.


Milanost ka. Väga palav on. See on esimene asi, mis meelde tuleb. Isegi öösel ei lähe lihtsamaks. Praegu just vaatasin, et homne ilmateade lubab 32 kraadi ja real feel on 36. Kontoris on jällegi konditsioneer ja ma tunnen, et ega mu organismile selline suur temperatuuride vahe väga ei istu. Aga eks tuleb aklimatiseeruda.


Teine korterikaaslane tuli just. Tundub ka väga okei :) Nagu ma aru sain, kolisid nad mõlemad alles nüüd siia sisse. Ehk siis meile kõigile on kõik uus :) Neile muidugi sellevõrra vähem, et nad on ise itaallased.


Väga segane jutt sai vist. Aga kell on ka juba 10 läbi ja mul ongi juhe koos.


Lähen suhtlen oma uute elukaaslastega :)







2 kommentaari:

Marti J. ütles ...

Ohooo! Oled siis nüüd minu ühe lemmiklinna alaline elanik? No vahva ja väga tubli! Soovin Sulle sinna tugevat tuult tiibadesse ja pean ka ära mainima, et kadestan räigelt Sinu võimalusi süüa iga päev Itaalia köögis:)

Tervisi,
Marti

Iris ütles ...

Hei!
Juhtus jah nii, et olen teadmata ajaks Milano elanik. Astun siin su lemmiklinnas alles esimesi samme :) Õnneks on mul siin kohalikke, kes teed näitavad, muidu oleks pea veel rohkem laiali otsas ilmselt :D
Kui siia satud, anna aga teada :)